Jak reklamovat

Co dělat když:

Očekávané zboží přijde poničené

Předtím, než se upíšete přepravci, zkontrolujte si, prosím, zda balíček dorazil ve skvělé kondici. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte jej.

V případě, že balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale uvnitř vás čeká nepříjemné překvapení v podobě poškozeného zboží, co nejdříve nám napište e-mail na info@vkotliku.cz. Ať to společně můžeme vyřešit.

Uvnitř balíku nenajdete to, co jste si objednali

To by nás samozřejmě moc mrzelo. Ale i my, Kotlíkáři, jsme jenom lidi. I v tomhle případě nám hned pište na e-mail info@vkotliku.cz, ať to napravíme.

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě

Zakoupené zboží v Kotlíku nám můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti. Čili jinými slovy, pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Máte dvě možnosti. Buď nám zboží přinesete osobně do naší výdejny zboží na adrese: Křižíkova 29, Praha 8 – Karlín, nebo jej zašlete poštou či přepravní společností na stejnou adresu.

Pro rychlejší vyřízení, prosím, nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněné odstoupení od smlouvy

Aby nedošlo k nedorozumění:

  • 14denní lhůta vám začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • V případě, že končí lhůta o víkendu nebo ve státní svátek, jako poslední den lhůty vám budeme brát nejbližší pracovní den.
  • Nemusíte se bát, rozbalením ani použitím zboží vám právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu nezaniká.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, ale budeme za to moc rádi. Když nám zboží pošlete v nějaké své krabici, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Peníze vám z Kotlíku zašleme do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy

Jak na reklamaci zboží

Za zákona máte oprávnění uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pro pořádek:

  • Záruční doba zboží běží od jeho převzetí.
  • Záruku nemůžete uplatnit na běžné opotřebení zboží.
  • Záruka se nevztahuje na dárky ke zboží, nebo zboží vyhrané v soutěži.

Jak postupovat:

  1. Vyplňte, prosím, náš reklamační protokol
  2. Společně se zbožím a fakturou jej zašlete, nebo přineste na adresu Křižíkova 29, Praha 8 – Karlín.
  3. Dejte nám, prosím, 30 dnů na vyřízení. Ale samozřejmě se snažíme všechny reklamace vyřídit co nejdříve.
  4. Peníze vám zašleme na účet, který uvedete v reklamačním protokolu.

 

Závěrem. Všechny informace ohledně nakupování v e-shopu vKotlíku.cz najdete v našich obchodních podmínkách

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.